tai tutustu palveluntarjoajaan
"Aneljäviiden ydintoiminta muodostuu organisaatioiden liiketoiminnan ja strategian kehittämisestä ja suunnittelusta asiakaskeskeisin menetelmin. Yli 20 vuoden kokemus erilaisten muotoiluprojektien johtamisesta sekä ideoiden konkretisoimisesta luo pohjan jonka perusteella tekemisestä tulee totta.”
Lähetä yllä oleva lomake, spostia tai soita, jutellaan lisää miten voisin olla avuksi. Lue lisää A45:stä.
Palvelumuotoilu on asiakaslähtöistä ja tuloshakuista kehittämistä yhdessä palveluun liittyvien toimijoiden kanssa. Se on kokonaisuuden hallintaa, jossa tavoitteena on luoda asiakkaalle eheä palvelukokemus.
Asiakkaan osallistaminen kehitykseen edesauttaa liiketoiminnan menestystä. Palvelun käyttäminen ja tuottaminen on loppupelissä vuorovaikutusta palvelun tuottavan yrityksen ihmisten ja asiakkaan välillä ja siksi on ehdotonta tulevaisuuden yrityksessä ymmärtää asiakasta, ihmistä.
Palvelumuotoilun iteratiivinen prosessi mukautuu niin pieneen kuin suureenkin tarpeeseen toimialaan katsomatta.
A45:n palvelut ovat esitelty mukaillen palvelumuotoiluprosessia. Vaihe vaiheelta kehitystyö kulkee alun ymmärryksen kerryttämisestä lopun arviointiin. Klikkaa kiinnostavaa prosessin kohtaa ja lue lisää palveluista.
Luotettava, oikeiden ammattilaisten verkosto käytettävissäsi! Nämä ammattilaiset tukevat omaa toimintaani tarpeiden ja toiveiden mukaisesti. Tutustu näihin upeisiin ammattinsa edustajiin.
"The best way to be global, is to be local" Alex Atala